nebezpecnost sendmailu (Re: cerv adore)

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Středa Únor 27 13:11:03 CET 2002

peak na argo.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> Nemyslim, ze by mne nekdo mohl obvinovat z nekritickeho obdivu ke qmailu
> nebo jeho autorovi, ale tento program jsem byl schopen prozkoumat do
> takove hloubky a sirky, ze jsem ochoten predpokladat, ze tam zadna zavazna
> chyba neni.

Tady se musim pridat ;-), mam krome qmail-sendu, kteryzto je obrovsky a
nechtelo se mi tim prokousavat (ale hodlam se do toho jeste pustit ;-),
vice ci mene prohlidnute zdrojove kody qmailu.  co se tyce patchu
aplikovanych na qmail, tak ty jsem taky lehce zhlednul a musim rict, ze
vetsi strach mam z prilinkovane libssl knihovny nez z kodu qmailu.

O.

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6