dve samby v jedne domene

Vlček Noel-Plus na beta.cermak.cz
Středa Únor 27 12:52:36 CET 2002

Zdravim,

Mam nasledujici stav. Je linuxovy server, na kterem bezi samba (uz
dlouho a dobre) jako PDC. Do ted byl jediny (jako PDC) ve win domene.
Nyni potrebuji pridat do win domeny dalsi linuxovy server, take se
sambou.
Nejak se nemohu dohrabat toho, aby druha samba byla schopna se
pripojit do uz dane domeny.

1.samba (starsi, v 2.0.7, RH 7.0)
netbios name = hlavni
workgroup=skupina

2.samba (nova, v2.2.3a, RH 7.2)
netbios name = technik
workgroup = skupina

Na 1.sambe jsem zalozil uzivatele technik$ (je v /etc/passwd). Prikazem:

   smbpasswd -a -m technik

jsem pridal trusted ucet (pro NT uzivatele) do smbpasswd ( je v
/etc/samba/passwd).

Na sambe 2 jsem dle manualu zastavil samba demony a proved prikaz :

    smbpasswd -j skupina -r hlavni

Bohuzel, hlaseni, ktere si mi vraci je :

   Unable to join domain HLAVNI

Linuxy jsou propojene, jsou na stejnem segmentu site, se stejnou
maskou, vidí se ....
Z provoznich duvodu zatim nemohu preinstalovat na 1. serveru sambu na
novou verzi. K tomu dojde pozdeji.

Umi mi nekdo nasmerovat, co delma spatne ???
:-(

diky

--
L.V.