iBCS pre mandarake

Dobrovolny Stefan Stefan.Dobrovolny na swh.sk
Středa Únor 27 14:30:48 CET 2002

Dobry,

Mam otazku: neviete niekto ako je to s podporou spustania inaksich
UNIXovskych binariek na mandrake linuxe? (MDK 8.1. a vyhladovo 8.2)?

Na staruckom redhate 6.0 som updatol kernel na 2.2.17-14 a bol tam aj
package kernel-ibcs-2.2.17-14. po nainstalovani a spusteni /sbin/insmod
iBCS mi potrebna SCO binarka slapala uplne v pohode.

Dokaze to aj mandrake?

Resp., pri tom balicku kernel-ibcs som videl len jadra 2.2.*. Ako je to
s podporou ibcs pre jadra 2.4. - je to v nich uz zabudovane? Alebo to
nepodporuju? Ked som prehladaval googla nasiel som len dost historicke
odkazy.

Dakujem za kazdu odpoved, s pozdravom

PISTA

--
Stefan [xpista] Dobrovolny (stefan.dobrovolny na swh.sk)