iBCS pre mandarake

Dobrovolny Stefan Stefan.Dobrovolny na swh.sk
Středa Únor 27 15:42:15 CET 2002

> Presne tak, podporovane primo v distribuci je to pouze v jaderne rade 2.2.
> Pokud je nezbytna podpora ibcs, pak je nasazeni 2.2 rady asi nutnosti, jak
> tomu je v 2.4 netusim, grepnutim na ibcs pres zdrojaky jsem nenasel nic
> smysluplneho.

Este som trosku patral a nasiel som:

http://sdb.suse.de/cz/sdb/html/ibcs_72.html
http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0010.1/1141.html
http://lwn.net/2001/1122/a/linux-abi.php3
http://pcunix.com/Linux/linuxabi.html

Tam pisu, ze jednoduche iBCS sa premenovalo na ABI
(iBCS is just an Intel-specific standard so the old name iBCS was a
misnomer while ABI is both platform and OS-independent)

a nakoniec: http://kernel.org/pub/linux/kernel/people/hch/linux-abi/v2.4/

Takze budem patchovat a compilovat. Dufam, ze to prejde v poriadku :-)).

S pozdravom PISTA

--
Stefan [xpista] Dobrovolny (stefan.dobrovolny na swh.sk)