dve samby v jedne domene

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 27 15:54:48 CET 2002

Dne Wed, Feb 27, 2002 at 02:45:30PM +0200, Vlček napsal:

> Predpokladam, ze chyba bude nekde okolo registrace 2.samby v
> zaznamech u PDC (1.samby). Bohuzel, vsechny navody co jsem nasel
> jaksi automaticky predpokladaji, ze kdyz pridavam do existujici domeny
> samba server, tak jako PDC v ni figuruje Windows NT server.
>
> Coz v mem pripade neni pravda. A bohuzel nikde neni popsan postup, co
> delat, kdyz jako PDC je take samba.....

No kdyby me to stvalo, tak si v druhe sambe nasvtavim password server na
tu prvni a tohle chodi na 100%. Nicmene problem je to zajimavy a podle me
by to jit melo i tak jak to delate.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.