nebezpecnost sendmailu (Re: cerv adore)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Únor 27 16:45:25 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 03:52:36PM +0100, Pavel ŠVARC wrote:
>  Pokud chci opravdu nahradit qmailem sendmail musím do něj naprat pár
  Na co?

> patchů a přilinkovat pár knihoven. Bude potom opravdu ještě tak bezpečný ??
  To musis vedet sam, cim ho znehodnocujes.

> Pokud ano proč tam tyto funkce nejsou již dávno v podobě nové verze ?? Proč
> se vlastně vůbec nevyvíjí když evidentně podle patchů není zcela takový
> jaký by ho uživatelé chtěli mít ??
  Co vsechno se pere do qmailu zalezi podle toho, k cemu ma mailserver
slouzit. Nemusis do neho prat vubec nic, a muzes taky aplikovat 100 a 1 patch.

>  Nic není černé ani bílé a tak i programy je spíše nutno posuzovat podle
> použitelnosti :O))
  Uprime receno po shlednuti courier imap jsem celkem rad ze qmail vypada tak
jak vypada.

>  Takové SSH bylo navrženo jako bezpečná náhrada telnetu a výsledek ??
> Spousta nabouraných počítačů u adminů kteří mu věřili, doufejme že
> nenastane něco podobného u qmailu jeho admini mu také slepě věří.
  Slepe mu neveri, to je blbost. Qmail neni ssh a ani z principu nemuze
natropit megabordel, coz se o sendmailu rict neda.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz