nebezpecnost sendmailu (Re: cerv adore)

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Středa Únor 27 17:39:41 CET 2002

stefan.samecek na volny.cz (Pavel ŠVARC) writes:

> ano tohle uznávám ale uznejte že být ten kód poloviční nebo i menší bude
> možno ho lépe kontrolovat.

pokud je kodu mene, tak se da zkontrolovat v kratsim case, ale ne lepe.
kdyz si ovsem urcite pravidla a podle tech se za kazdych okolnosti chovate,
tak muze byt kod sebevetsi a urcity druh chyb (vetsinou pak vedoucich k
remote exploitum) v nem nebude.

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6