nebezpecnost sendmailu (Re: cerv adore)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Únor 27 17:42:58 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 05:12:17PM +0100, Ondřej Surý wrote:
> Jeste bych se zminil o tom, ze by musel zkontrolovat glibc...  qmail z
> glibc pouziva jen opravdu zakladni funkce a napriklad praci se stringy ma
> vlastni, kolem hodne veci ma hezky napsane API...
  presne tak, navic staticky zkompilovane s dietlibc zabere min nez dynamicky
kompilovane s glibc obludkou...
  Naproti tomu v courier se to s* funkcemi jenom hemzi.

> courier-imap je opravdu fujtajfl ;-)
  ;)

> Protoze djb ;-) on je fakt trochu posahanej ;-)))), takze na mineni
> uzivatelu az zas tolik neda.  qmail rad mam, djb rad nemam ;-))))
  djb ma spravny postoj. V qmailu veci psane tak jako courier apod. nemaji
co delat. Jen je skoda ze sam nenapise implementaci vlastni :(

> ne vsichni jeho admini mu neveri slepe, nekteri admini mu veri protoze byli
> osviceni ;-)
  Jee, to je opravdu hezky receno, plny souhlas :)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz