Divne chovani X-ek

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 27 19:37:42 CET 2002

Stava se mi podezrela vec -- z niceho nic se mi vypne monitor, jako by to
bylo DPMS, ale dela to, i kdyz DPMS vypnu. Kdyz hodne otravuju na
klavesnici a mysi, tak se mi podari X-ka tak na 2s zapnout, ale pak se
vypnou znovu. Nepomuze ani restart X-ek, ani prechod do init 1 a zpet. Po
rebootu je vse tak den v poradku a pak zase. Vubec nevim, cim by to mohlo
byt.

XFree86 Version 4.1.0.1 / X Window System
(protocol Version 11, revision 0, vendor release 6510)
Release Date: 21 December 2001

kernel 2.4.17
graficka karta NVidia TNT 2
analogovy LCD display

Zacalo to zniceho nic. Jeste jsem nehledal, cim to je, a abych pravdu
rekl, tak ani nevim kde a co hledat. Nestalo se nekomu neco podobneho?

--
Honza Houstek