X 4.1.0 a vyhlazovana pisma

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Únor 27 19:57:16 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 07:40:02PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Mam takovy dojem, ze antialiasing pouzivaji pouze programy, co o to
> projevi zajem (pres extenze Xft nebo Render). Nekterym programum to sice
> muze byt vnuceno nasilim (apr. existuje nejaka takova vec pro GTK), ale
> ty to pak mohou spatne snaset.
  cili presne to, ceho sem se obaval. Nicmene jsem ale zil v domeni ze
Mozilla a Star Office 5.2 by o ne mohly projevit zajem, jetli spise neni
pudl zakopan v Xft, ale Xftconfig mam sravne (definovane Type1, ttf), spise
mi to prijde ze me snahy jsou lehce ignorovany a ze je chyba mezi klavesnici
a zidli, zel nevim kde. A prelivat to komplet na rh take nechci, na hracicky
neni cas.

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz