mozilla bez window managera nereaguje na klavesnicu ..

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Únor 27 19:36:52 CET 2002

   From: "Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk>
   Date: Wed, 27 Feb 2002 15:50:42 +0100 (CET)

Zdravím,

   > nieco na ten styl .. akurat este hladam, ako mozillu presvedcit, aby sa hned
   > spustila vo FullScreen mode ( klavesnicou to ide zapnut cez F11, ale
   > default to najst zatial neviem )

nevím, jestli to je pravda (ale u mne to tak funguje ;-), ale když opustíte
Mozillu pomocí Ctrl+q ve FullScreen módu, tak se příště v tomto módu
i spustí. Já používám Mozillu ve FullScreen módu, bez dekorací window
manageru. Na notebooku je to obrovská plocha. Jenom kdyby ještě tak Mozilla
nezobrazovala scroll-bar v případě, že je stránka delší ;-)
--
Pavel Janík

Don't sacrifice clarity for small gains in "efficiency".
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)