Pomale odhlasovani z WinNT- samba PDC

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Únor 28 00:01:06 CET 2002

Dne Wed, Feb 27, 2002 at 09:00:24PM +0100, Josef Rokos napsal:

> Mam problem se sambou jako PDC a klientem na WinNT. Prihlaseni do domeny
> probehne v pohode, cteni i zapis z win na linux a obracene take, ale
> problem nastava pri odhlasovani. Lepe receno pri prenosu prifilu ze stanice
> na server. Jak postupne narusta velikost profilu (cache internet
> exploreru..), tak se i neunosne zpomaluje odhlasovani z WinNT. Kdyz profil
> naroste do velikosti asi 2MB, NT vypisi asi po trech minutach od okamziku
> odhlaseni chybovou hlasku ve smyslu, ze byl prekrocen casovy limit a
> spojeni se servrem bylo straceno. Pocitac se musi zresetovat, rucne
> [...]

Ja jsem se dostal do malinko podobneho problemu, z nicehoz nic mi
po upgrade na 2.2.3a tuhnou stanice pro stahovani ovladacu tiskaren a to
radove na jednotky minut. Downgrade nepomaha, zatim nevim co s tim udelam.

Ale ve Vasem pripade bych pres policy zakazal aby se ukladala cache IE s
uzivatelskym profilem. Jmenuje se to nejak jako exclude directories a tam
se uvede to s cachi. Zrychli to i prihlaseni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví