Jak nastvit CVSROOT v cvs v mandrake 8.1

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Únor 28 08:39:03 CET 2002

Dobry den,
mam zacatecnicky dotaz.Nikde nemuzu najit odpoved a kdyz tak jen pro
windows.Jak nastavit CVSROOT abych nemusel pouzivat cvs s prepinacem -d a
zadavat pokazde absolutni cestu?
Mandrake hlasi:
cvs import: No CVSROOT specified!  Please use the `-d' option
cvs [import aborted]: or set the CVSROOT environment variable.

CVSROOT jsem nastavil v /etc/cvs/cvs.conf:
set CVSROOT=:local:/home/blade/cvs
zkousel jsem ruzne varianty ale nic nefunguje.

v shellu musis vyexportovat promenou CVSROOT presne podle syntaxe ktera je
uvedena v dokumentaci vse pak funguje bez problemu. Vyzkouseno Linux,HP-UX.

Bye Sam