Load Balancing via TEQL

Pavel Trefny pavel.trefny na gin.cz
Čtvrtek Únor 28 09:19:21 CET 2002

Dobry den,
jiz po druhe se snazim spojit dve 2Mbit linky dohromady a bezuspesne.
Nakonfiguroval jsem si oba interf. na obouch stranach v broadcastovem
rezimu(skousel jsem i PtP ale je to to same) a totez udelam i s interfacem
teql0. Vse se tvari jako ze jede, ale kdyz projde jakykoliv packet skrz
teql tak jeden z linuxu vysype registry a jde do kytek.
Nesetkal jste se nekdo s podobnym problemem ?

kernel 2.2.19
sync karty WANic na obouch stranach
Protocol: Cisco HDLC

--

 ( IPEX s.r.o.  /   GIN internet communications )
  Pavel Trefny                Network Development

  Office : Siroka 37,  Ceske Budejovice,    37001
  Tel.   : +420-38-635 75 94    +420-38-635 76 23
  Email  : pavel.trefny na gin.cz  http://www.gin.cz