security a PHP

Ing. Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Čtvrtek Únor 28 11:25:26 CET 2002

Radek Vybiral wrote:

> Na te zminene adrese mate krome popisu problemu i popis toho, jak tento
> problem vyresit, takze nejak nechapu, proc se tu ptate, kdyz staci udelat
> to, co doporucuji...

Dobry den,

stahnul jsem zaplatu z http://www.php.net/ ale nepodarilo se mi to aplikovat
normalni cestou pomoci prikazu patch.

# tar zxfp php-3.0.18.tar.gz
# ln -s php-3.0.18 php
# patch -d php/functions < mime.c.diff-3.0

konci to hlaskou:

patching file `mime.c'
Hunk #2 FAILED at 85
Hunk #3 FAILED at 140

2 out of 3 hunks FAILED -- saving rejects to mime.c.rej

Pravdepodobne delam neco spatne, resp. podarilo se to nekomu zazaplatovat ?
Predem dik za kazdou radu. Zatim jsem tu opravu dopsal do mime.c rucne, ale rad
bych vedel kde je chyba.

Duda