kw-571H a deska k7s5al - HW problem

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Únor 28 12:42:48 CET 2002

----- Original Message -----
From: Dalibor Kouril <dalibork na sorbi.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, February 27, 2002 5:41 PM
Subject: RE: kw-571H a deska k7s5al - HW problem

> No kdyby se to podarilo rozchodit rad se priucim, IDE mam plne a budu
> potrebovat casem pripojit jeste DVD, rad bych potom vyuzil RAIDu na 2
disky
> kvuli rychlosti. Promise je 3x drazsi....

Asi jsem hlupec, ale pokud mam 4 zarizeni na IDE, tak bych jej uz dale
nerozsiroval a dalsi zarizeni (byt za cenu vyssich financnich nakladu) bych
daval na SCSI rozhrani. IDE "krade" vykon mikroprocesoru a je to videt treba
pri paleni, kdy se bojim neco delat. Na IDE uz mam dneska  uz jen ramecek.

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz