balicek kernel-source z mandrake.redbox.cz

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Únor 28 13:46:23 CET 2002

Zdravim,

stahl jsem (pres modem, ach jo) z http://mandrake.redbox.cz z Cookeru
balicek kernel-source-2.4.17-22mdk.i586.rpm. Zkusil jsem ho nainstalovat a
rvalo to na me "cpio: spatne magicke cislo".
I rekl jsem si, ze se to poprasilo nekde cestou a stahl to znovu (31MB
modemem - grr!) a ejhle, ono to rve znovu, totez. Bohuzel na te strance
nejsem schopen najit mejl na nekoho zodpovedneho, ale predpokladam, ze tuhle
konferenci ctou lidi, co se kolem toho motaji - nemuzete zjistit, jestli je
ten balicek v pohode?
Oba stazene balicky jsou identicke o delce 31 327 450 a oba maji stejnou
chybu, takze se mi zda dost nepravdepodobne, ze by chyba byla u me. No,
rozhodne to potreti zkouset nehodlam...

S pozdravem Zdenek Bohm