dotaz MP3 -> AudioCD

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Čtvrtek Únor 28 17:21:58 CET 2002

Zdar

Dekuji vsem !
Zkusil jsem to obema zpusoby tj.:
1. mp3(32) -> lame -> mp3(44.1) -> lame(ev.mpg321) -> wav
2. mp3(32) -> lame(mpg321) -> wav(32) -> sox -> wav(44.1)

Posleze vyzkousim ktery vystup bude kvalitnejsi, ale vzhledem k tomu, ze
vstupni mp3 je pouha nahravka z radia tak v tom rozdil mozna moc nebude

Ted mi zbyva jeste vyresit problem s rozdelenim vysledneho wavu do tracku,
protoze gramofile se nechyta - zadne tracky (puvodni) tam samozrejme
nejsou ;-(((takze gramofile skonci s tim ze je tam jeden track).

Jeste si zkusim pohrat s parametry pro silence, ale nevim nevim ;-(((
Nemate jeste nekdo nejaky napad jak na rozdeleni wavu do nekolika mensich ??

Martin