USB flash drive

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Únor 28 16:56:42 CET 2002

"Jan Klugl" <jklugl na pikebo.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3C7E4579.1467461A na pikebo.cz...

> Ne. Tahle problematika me zajima, jak casty je to jev a jak k nemu
> dochazi? Pouzivanim?!?

Pouzivanim ani nie, flash-ky sice maju svoj limit, ale pri pouziti
"ako disketa" nemate sancu nan narazit (byva to minimalne milion
zapisov do konkretneho miesta). Ale stane sa - obcas to vraj odpisu
napr. detektory na letiskach a.p.

Zalezi aj od elektroniky/software okolo. Compact flash media maju
napr. vlastny radic a tvaria sa v podstate ako disk. Niektori vyrobcovia
monitoruju uspesnost zapisu a pripadne vadne miesto realokuju,
niektori nie. Bohuzial nemate sancu zistit, ako je implementovana
karta. Ani podla ceny nie, lebo vselijake znackove su casto
uplne ina "znacka", len s inou nalepkou a dvojnasobnou cenou...

V kazdom pripade sa chyba obcas vyskytne - trochu sledujem
konferencie o dig. fotografii a prispevky typu "nemozem stiahnut
obrazok", "obrazok je poskodeny", ".jpg dekoder vrati chybu"
a.p. sa objavuju vcelku pravidelne, so vsetkymi symtomami
ukazujucimi na chybu media.

Urcite je to ale podstatne spolahlivejsie ako disketa.

Ja pouzivam CF v iPAQ-u (prevazne read-only na dokumenty,
ktore chcem mat so sebou, ale nechcem nimi zaplacat vnutornu
pamat) a s problemom som sa este nestretol.

Zdravi
--
                                                     Stano