ssh1 (was: cerv adore)

Čtvrtek Únor 28 17:59:56 CET 2002

On Tue, 26 Feb 2002, Zdenek Mazanec wrote:

> Me by mnohem vic zajimalo, proc je ssh1 historie

Protokol 1 se vyznacuje jistymi koncepcnimi nedostatky: nedostatecna
ochrana integrity prenasenych dat (pouze CRC32), omezena rozsiritelnost
(napr. veci jako seznam podporovanych sifrovacich algoritmu jsou
reprezentovany jako bity nejakeho cisla), nemoznost otevirat nove
kanaly v prubehu seance apod.

> (pokud pominu pomerne slabou odolnost proti utoku typu m-i-m)

Jestli to melo znamenat "man in the middle", tak to se vetsinou zkracuje
"mitm". A mam takovy dojem, ze jsem nedavno ukazoval, ze je tak odolny,
jak disciplinovany je uzivatel.