samba + workgroup

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Únor 28 17:27:59 CET 2002

On Thu, Feb 28, 2002 at 12:28:58PM +0000, Kratochvil Jan wrote:

> Samozrejme pouzivam na sambe volbu interfaces pouze pro interni sit
> a bind int. only, dale nastaveni hosts allow pouze pro interni sit.
> V inetd.conf nemam netbios service povoleno.
> JK

Stále tady nevidím zmiňovaný ipchains. Alespoň blbý paketový filtr,
když už ne firewall. Používám připojení dial-up, u kterého mi kdosi
kdysi tvrdil, že není firewall potřeba. Přesto jsem si ho nainstaloval
(ano, je to jen blbý paketový filtr) a v logu vidím několik pokusů
o průnik týdně. Ano, na dial-upu. Ani ten už není bezpečný.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz