dotaz MP3 -> AudioCD

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Čtvrtek Únor 28 20:09:41 CET 2002

Zdravim

Dik za tipy - prilezitostne vyzkousim.

Prozatim jsem zvolil jiny zpusob a kupodivu funguje ;o)
Rozdelil jsem splitem puvodni mp3 na mensi, ty jsem prevedl do wavu +
zmena vzorkovani a pod .. co jsme uz probirali a nasledne jsem to vypalil
pomoci 'cdrecord dev... -audio -dao -pad *wav'. Pri prehravani to
krasne navazuje takze mi je vlastne jedno kde se jednotlive tracky deli a
diky vice trackum na jednom cd se tim dobre prochazi a nemusim se presouvat
pres jeden obrovsky track.

Martin