Packety,IPCHAINS a jak to všechno funguje?

Čtvrtek Únor 28 20:45:29 CET 2002

On Thu, Feb 28, 2002 at 07:50:24PM +0100, Hacx wrote:
> Dobrý den.
cau

> Mám RH7,1 kernel: 2.4.3
tak pouzi iptables.  V ipchains je to imho trocha chaoticke.

> Konkrétně mě zajímá kde všude(nejříve) prochází pakety.
Chces vediet aj echelon a pod? :-)

> Pro upřesnění: Jestli paket z internetu jde nedříve do chain: INPUT a pak
> do chain: OUTPUT atd... a ještě mě zajímá, jak udělat,aby pakety které jdou
> do internetu aby šly přes chain: FORWARD?
INPUT sa tyka paketov, ktore smeruju na IP adresu patriaciu dotycnemu pocitacu
OUTPUT sa tyka paketov vyrobenych na dotycnom pocitaci
FORWARD sa tyka vsetkych ostatnych, teda nevyrobenych lokalne a urcenych
niekomu inemu.

Ale nemusia sa tam dostat pokial ich napr. odchytis v PREROUTING. atd atd atd
:-)

> Hacx
Bye,

            Give a man a fish and you feed him for a day;
     teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.