samba + workgroup

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Únor 28 21:46:58 CET 2002

On Thu, Feb 28, 2002 at 07:56:21PM +0100, Josef Hrabec wrote:
> V smb.conf lze nastavit, na kterych interface bude samba naslouchat (volba
> interfaces v sekci global).
> Ale jako nejlepsi reseni se mi jevi zakazat ve firewallu porty 137 udp, 138
> udp a 139 tcp.
> P.

V tomto ohledu jsem trochu tvrdší. Já totiž tyto porty nezakazuji,
já je zvenku NEMÁM POVOLENY. Snad je trochu vidět ten rozdíl.

V době, kdy jsem ten firewall (paketový filtr) dělal jsem netušil,
že Samba běhá na zmíněných portech a přesto jsem si díky tomuto
přístupu neudělal zbytečnou díru do systému.

Co není povoleno, je zakázáno.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal