Reportaz Ceske Televize o podvodu zvanem ActiveHaX :)

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Leden 1 16:40:41 CET 2002

> No a co takhle zaslat do redakce CT, aby laskave vysvetlili, proc delaji
> reportaze o vecech, kterym sami nerozumeji?

A o cem by pak byly jejich reportaze, kdyz nerozumeji skoro nicemu? Spis by
bylo zajimave v nejake jine televizi udelat reportaz s opravdovym
odbornikem, ktery by se k tomu vyjadril. Ale stejne to asi nema cenu, jsou
to lovci senzaci jako na Nove. Vzpominate si, co rikali v televizi, kdyz se
objevily prvni "viry" (mi tomu rikame cervy, ale vysvetlujte to nekomu :-) )
I-Worm? Take to bylo to nejhorsi na svete a neexistovala obrana. No a mel
snad nekdo z Vas nakazeny Vas linuxovy stroj? Ja ne :-)

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu