dial-in

Petr Sigut jogen na seznam.cz
Úterý Leden 1 19:23:04 CET 2002

Dobry den,mam takovy mensi problem a nevim jak na nej.Chci se na svuj
pocitac co mam doma
pripojit pomoci modemu treba z prace.Nainstaloval jsem si mgetty+sendfax
do inittab jsem napsal f1:2345:respawn:/sbin/mgetty -x 5 ttyS1
a odkomentoval jsem v souboru /etc/mgetty+sendfax/login.config
/AutoPPP/ - a_ppp ..........atd,ale ten nevim jak dal,co mam jeste kde
dopsat,jak mam nastavit autorizaci.Kdyz si an svuj modem zavolam tak si
mezisebou pekne piskaji a pak to spadne.
Prosim za kazdou radu.,nebo pokud to ma nekdo rozchozene jeho konfiguracni
soubory.

Dekuji Petr
jogen na seznam.cz