navod: evolution 1.0 na SuSE 7.3

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Středa Leden 2 10:17:28 CET 2002

Dobrý den,
22. prosince 2001, 9:21:03, napsal jste:

Zkráceno:
Chaloupka> Zdravim,
Chaloupka> rad bych se s Vami podelil se zkusenosti, jakou jsem ucinil behem
Chaloupka> upgradu progamu Ximian Evolution (www.ximian.com) z verze ktera je
Chaloupka> defaultne soucasti distribuce SuSE 7.3 (ranna beta, ktera mela nejake
Chaloupka> problemy, napr. neslo psat nove zpravy) na aktualni finalni verzi 1.0.
Chaloupka> Odmenou za zvysene usilimi je program, ktery splnuje me pozadavky na
Chaloupka> praci s postou, vcetne trideni, archivace, umoznujici pouzivat
Chaloupka> odpovidajici gpg identitu pro kazdy postovni ucet, integrujici nastroje
Chaloupka> pro planovani casu, sledovani ukolu a adresar.
Chaloupka> Me diky patri vyvojarum z Ximianu.

Chaloupka> Hezke svatky vsem pritomnym,
Chaloupka> Jiri Chaloupka

Nevíte zda bude OK fungovat i v RH?

--