Pripojeni WIN pocitace skrze squid

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Leden 2 13:03:38 CET 2002

Obecný důvod nikoliv (sám podobné adresy s oblibou používám).

V konkrétní konfiguraci dotazovaného však taková adresa patrně
neexistovala a byla v konfiguraci uvedena jen proto, že ji tam na přání
uživatele vložil instalační program... Při konfiguraci sítě totiž RedHatí
instalační program takovou adresu pro bránu přednastaví, a pokud si toho
(začínající) uživatel nevšimne a adresu nezmění, tak ji tam má a ani neví
jak (a proč ;-).

Slávek.