MetaFAQ pro discuss na linux.cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Leden 2 16:13:38 CET 2002

David Tok wrote:
: Na zaklade nekolika pripominek jsem sepsal MetaFAQ pro diskusni skupinu
: discuss na linux.cz, ktera by mela v podstate fungovat jako sberny kos pro
: flamewar z linux na linux.cz, ve ktere vznikaji thready, ktere nejsou
: nezajimave, ale rozhodne zajimaji jen nektere.
: MetaFAQ by mela byt kopii MetaFAQ listu linux na linux.cz, se zmenou v
: nekolika bodech:
:
[...]

	Nejsem proti, ale tohle je trochu malo. Ja jsem si predstavoval,
ze dostanu navrhovanou upravu Meta-fAQ linux na linux.cz a nove Meta-FAQ
discuss na linux.cz, kde bude jasne specifikovane, co do ktereho listu patri.

	Kdyz uz jsme u toho - nasel by se nekdo, kdo by byl ochoten
stavajici Meta-FAQ prepracovat do dvou samostatnych casti, z nichz
jedna by byla specificka na tuto konferenci, a druha by pojednavala
obecne o chovani v konferencich a o vlastnostech tohoto listserveru.
Idea je, ze by se pak vysledny dokument dal pouzit i pro ostatni
listy na linux.cz (viz www.linux.cz/lists/).

-Y.

||||| In short:  just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like |||||
||||| the Hurd people.                                --Linus Torvalds |||||