IOMega ZIP zpusobi zamrznuti pri bootu na 2.4

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Leden 3 07:49:01 CET 2002

Temi jumpery to tedy neni. Ani hdd=ide-floppy nepomuze.
V podstate musim rici, ze ani jedno z tech zarizeni - ZIP, CDROM na
sekundaru nechodi ani samostatne, ani dohromady.
ZIPku na primar se mi davat nechce, protoze ten harddisk dost brzdi
(viditelne).

Jen se zeptam, ta konfigurace jede s jadry Redhat,zkompilovanymi z
kernel.org nebo mate jinou distribuci ?

Martin Reiser