Squid & ACL

jblaha na fnbrno.cz jblaha na fnbrno.cz
Čtvrtek Leden 3 10:20:05 CET 2002

On Wed, 2 Jan 2002 jblaha na fnbrno.cz wrote:
> Dobry den,
> mam poblem. Konstrukce squid.conf :
>
> acl internal src 10.65.0.0/16
> acl password proxy_auth REQUIRED
> acl rano time 00:00-11:59
> acl odpoledne 12:00-23:59
> acl ranni ident "/cesta/ranni"
> acl odpoledni ident "/cesta/odpoledni"
>
> http_access allow internal password rano ranni
> http_access allow internal password odpoledne odpoledni
> http_access deny all
To je v poradku
> nepovoli pristup zadnemu uzivateli. Pricemz je vytvoren soubor s jmeny a
> hesly a soubory
> ranni a odpoledni v tomto tvaru:
> uziv1
> uziv2
> .
> .
> .
Tady ten format ma vypadat takto:
uziv1:heslo v zakodovanem tvaru - stejne jako to dela prikaz passwd
v /etc/passwd nebo /etc/shadow bez MD5

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site   VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693     Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620     518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493

To jsem zkousel, bohuzel pokud jsem prejmenoval centralni soubor s hesly a
      vytvoril soubor ranni a odpoledni se jmeny a hesly

, tak me to stejne pise pristup nepovolen :(.

Nemohl by mi nekdo poslat ukazkovou konfiguraci?

                                         S pozdravem Jiri Blaha