IOMega ZIP zpusobi zamrznuti pri bootu na 2.4

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Leden 3 14:04:01 CET 2002

W2000 mi na tom jedou super, jsou stabilni(za pul roku mi snad jeste
nespadly) a celkem svizne, vse funguje ZIP, CDROM, ...
Mam tam k6-2-266 na 300 FSB na 66 Mhz. (jak tak hledam na internetu, videl jsem
hodnekrat, ze nejsou na tomto boardu problemy s K6-2 do 450 Mhz).

Martin Reiser