problem se zavedenim ext3

Čtvrtek Leden 3 15:17:40 CET 2002

Frank J. Tomes píše:
> Dobry den,
> na jednom pc mam problem s rozbehnutim ext3.
> Mam instalaci rh7.2en s defaultnim jadrem.
> Pomoci tune2fs jsem zapnul journal.
> Zeditoval jsem /etc/fstab.
> Vytvoril initrd s moduly jbd a ext3.
> Pridal zaznam o ramdisku do grub.conf.
> Po restartu stale nejsou videt hlasky o nahazovani journalingu, cat
> /proc/mountsmi stale vypisuje typ linuxove partition ext2.
>

> Kdyz jsem uplne ten samy postup udelal na jinem pocitaci zjistil jsem,
> ze to na nem bez problemu funguje. Take tam je rh7.2en s defaultnim
> jadrem.

> [...]
	Asi to nebyl úplně stejný postup. Při změně na ext3 je jediná trochu
problematická věc u bootovací oblasti, kdy je potřeba použít konstrukce
mkinitrd --preload jbd --preload ext3 /boot/initrd-VERZE.img VERZE
nebo mít ext3 v jádře (jestli to jde). Konferencí před měsícem ještě
proběhlo jedno řešení. Nejjednodušší bylo odsouhlasit konverzi při upgradu,
ale jinak žádné větší problémy nejsou známy. Viz též
http://faq.linux.cz/23-ext3.html