CDRW a UDF

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Leden 3 18:04:09 CET 2002

Velice podobný dotaz se zde vyskytoval již v srpnu 2001 ==> aneb jak
praví MetaFAQ - hledejte v archivu konference :-) Naleznete tam odkazy:

  http://sourceforge.net/projects/packet-cd/
  http://machineofthemonth.org/articles/a77/index.html

Slávek.