Ktery shell?

David Olszyński hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz
Čtvrtek Leden 3 23:46:30 CET 2002

RiGe wrote:

> DD,
> na sve machine pouzivam ProFTPD, kazdemu novemu uzivateli vytvarim konto v
> systemu. V konfiguraci ProFTPD mam nastaveno DocumentRoot ~. Ted mi se ale
> naskyta otazka, jestli jim mam pridelovat standarni shell /bin/sh, nebo
> nejaky jiny.
>
> Je to bezpecne s /bin/sh nebo mi navrhujete nejaky jiny?

To asi zalezi na tom, co vsechno tem uzivatelum chcete povolit. Jestli jen
ftp pristup nebo treba i ssh. Jestli chcete jen ftp, tak jim nastavte treba
/bin/false (nezapomente to pripadne doplnit i do /etc/shells).

Jinak se mi zda, ze uz to tu parkrat slo, takze v archivu bude urcite vice
podrobnosti.

hisaak