iptables

Erik Jahn erikj na pvk.cz
Pátek Leden 4 08:39:00 CET 2002

> [...]
> init_module: Device or resource busy
> Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters,
> including invalid IO or IRQ parameters
> /lib/modules/2.4.7-10custom/kernel/net/ipv4/netfilter/ip_tables.o:
> insmod /lib/modules/2.4.7-10custom/kernel/net/ipv4/netfilter/ip_tables.o
> failed
> /lib/modules/2.4.7-10custom/kernel/net/ipv4/netfilter/ip_tables.o:
> insmod ip_tables failed
> iptables v1.2.3: can't initialize iptables table `filter': iptables who?
> (do you need to insmod?)
> Perhaps iptables or your kernel needs to be upgraded.

Paklize jste rekompiloval jadro a urcite nastavil v jeho konfiguraci
iptables, zbyva vypnout ipchains a aktivovat iptables. Viz

http://www.simandl.cz/stranky/linux/iptables/iptables.htm

Ja jsem mel, myslim, presne tuto hlasku pred rekompilaci jadra a posleze
pri jeho chybne konfiguraci. Pak uz to slo podle vyse uvedeneho navodu
jak po masle :-)

 > chybu? (A jeste bych se rad optal na vase zkusenosti s write pristupen
 > na NTFS disky - xconfig pise, ze je to DANGEROUS tak se ptam jak moc :-)

S tim uz Vam moc neporadim :-(

Erik Jahn