sw na upload souboru pres http

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Leden 4 10:05:04 CET 2002

Dne pá  4. leden 2002 08:58 jste napsal(a):

> Aha, Vy chcete tuto sluzbu provozovat? Ja myslel, ze ji mate v
> umyslu vyuzivat!

Po reorganizaci site a zmene providera se mi skryl ftp server doted pouzivany
za maskaradu, s cim jsou jaksi potize, navic nemam k ftp serverum nejak
duveru (slysim o chybach na ftp serverech pomerne casto).
tak jsem si rikal ze to necim nahradim. Server ma slouzit k distribuci
instalacnich sad a je nutna autentifikace uzivatele.
Uzivatele obcas nahravaji nejaka data zpet a nekdy jsou pomerne velka ->
resume na uploadu by nebylo uplne marne.

Takze jsem uvazoval o zmene na jiny system, idealni by bylo neco postaveneho
na webu at uz jako uplne nova sluzba (like mujdisk.cz) nebo www2ftp, ktery
bych provozoval na svem serveru pouze pro svuj server.

> A co si neco takoveho napsat?

Pripada mi zbytecne vymyslet kolo, kdy kolem jezdi tolik aut a jinych
mobilnich prostredku.
Proto se ptam zda neco podobneho nekdo nepouziva.
Zkousel jsem bezne vyhledavace (google, sourceforge, freshmeat), ale nevim
jak presne se muze jmenovat to co hledam.

Diky

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners