symb. link do ~

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Pátek Leden 4 13:15:27 CET 2002

Asi to, ze kdyz dam
ln -s \~./pokus ./pokus, tak to nefunguje. Potrebuji to na pristup z
adresare aplikace na jina data a takhle mi to nefunguje a pokud tam dam
ln -s $HOME/pokus ./pokus tak se mi udela pevny odkaz na uzivatele ktery
odkaz tvori.
Takze to neni to prave. Ja bych potreboval, aby se mi treba odkaz
/vlastni_data vzdy odkazoval na ~/vlastni_data, to znamena, ze pokud
tento odkaz pouzije user1, tak se odkaze na /home/user1/vlastni_data a
pokud tam pujde user2, tak ten samy odkaz pujde na
/home/user2/vlastni_data a pokud root, tak na /root/vlastni_data a to
neumim a nevim, jak bych to udelal.

PaD
PS: existence adresaru ~/vlastni_data je samozrejme podminkou. Obracene
je to rtivialni, ale ja to potrebuji takhle.