symb. link do ~

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Pátek Leden 4 15:18:24 CET 2002

Snazim se bez navodu roschodit jako multi-user crossoverplugin. S
navodem mi pak nebehaly krom pluginu do Mozilly zadne veci (QuickTime,
ani Microsoft Word/Excel/PowerPoint Viewer a tak to zkousim takhle...

Predtim jsem to delal tak, ze kazdy mel v home adresar, kam vedly odkazy
a co slo to jsem poslal do spolecneho... Oni psali, ze to jen tak nepujde...

Takze asi ted uzavru puvodni tema, protoze jsem se dozvedel, ze to nejde
tak jak jsem chtel...

PaD
PS: Jinak muzu ten crossoverplugin vrele doporucit :))