Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Leden 4 16:04:55 CET 2002

	Zdravim,

	tak musim konstatovat, ze se mi original AMD K7 ve Slotu A jevi
jako nevhodny pro trvaly provoz v serveru. Uz mi 3 linuxove servery
s nim zdechly. Stejne priciny, po roce trvaleho provozu (celou dobu to
neco pocita) zmizi pasta mezi povrchem procesoru a vlastnim kovovym
krytem ke kteremu z druhe strany prileha chladic. Zkratka se ta
teplovodiva pasta vypali a zustane tam kus tvrde hliny a jde
to do kytek. :-((
	To jsem jeste prekous, dneska zjistuji, ze dual Thunderbirdy
zacinaji kolabovat po 2-3 mesicich trvalych vypoctu. Zatim to vypada,
ze zacly zdechavat zdroje. :-(((((

	S pozdravem,
		Majkl