2.4.17, APM nebo MSI KT266Pro2?

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Pátek Leden 4 19:28:47 CET 2002

 Na 2.4.17 (nicmene nemuzu to svest jen na nej, urcite to ale nedelalo na
distribucnim kernelu 2.4.9 od RH7.2) mi stroj dela velmi neprijemnou vec.
A to sice, ze po delsi necinnosti, se jaksi neprobere. Mam tim na mysli,
ze usne obrazovka (blanking console using apm) a po tom co ho chci
probrat, jaksi totalne zatuhne a uz ani tuk.

 Nejdrive jsem myslel ze se neprobouzi jen monitor, ovsem po otukani z
venci se zda, ze zatuhne cely stroj. Co je nejhorsi je ze v lozich neni
ani carka o necem spatnem. Stroj az do okamziku kdy sahnu na mys aby se
probral bezi zcela normalne.

 Netusite, kde popripade jak hledat chybu? Board od MSI sice nepovazuji za
nejpovedenejsi ale nevim jak by to s nim mohlo souviset. Co jsem taktez
zaznamenal je ze jaksi po povoleni "Make CPU Idle calls when idle" mam
load procesoru stale 100%, v case idle ovsem jede jakasi idle cast
kernelu, coz se mi drive nestavalo. ACPI support jsem radeji vypnul nebot
jsem mu daval za vinu ze jedna z mych kompilaci jadra byla znacne
nespolehliva...

 Drive jsem APM pozival na jine desce ale v podstate ve stejnem stroji
zcela bez problemu.