Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Pátek Leden 4 23:55:25 CET 2002

On Fri, Jan 04, 2002 at 04:04:55PM +0100, Michal Dobes wrote:
> 	Zdravim,
caf

> 	tak musim konstatovat, ze se mi original AMD K7 ve Slotu A jevi
> jako nevhodny pro trvaly provoz v serveru.
No ja mam lepsie skusenosti. Mam jeden Duron 650 od augusta '00 v neustalom
nasadeni, je to dost zatazene, pouzivam to na playovanie videa, reencodovanie
a tak, a np.

Dalej mam jeden Athlon 1GHz, najprv furt padal, ale najprv sme zistili ze
ventilator bol dosrany, ale furt padal a potom sme zistili ze nestacil zdroj.
S novym to ude uplne bez problemov uz od asi maja '01. A akurat dneska som
postavil dalsi na Duron-e 950ke.

Ale je pravda ze ne-XP Athlony mozu vyhoriet ked sa pokazi ventilator.

Jaj moment, ty hovoris o SloteA? Tak potom neviem, take nepouzivam, to sa snad
uz ani nevyraba.

> 	S pozdravem,
> 		Majkl
Bye,