StarOffice mi na Mandraku padaj

Tomas Hlavacek tom.hlavacek na atlas.cz
Sobota Leden 5 05:24:17 CET 2002

Ja abych rekl pravdu, tak mam StarOffice jen jako nouzove reseni, kdyz
potrebuji neco maleho do skoly nebo tak a nemam cas smolit to v LaTeXu.
Pro tento ucel se celkem osvedcili - cestina chodila hned po
nainstalovani (v env jsem mel nastavenou cestinu) a s tiskem take nebyly
zadne problemy. Nicmene ja mam Sun docela rad, i kdyz to prameni spis ze
zkusenosti s Javou takze jeste vyzkousim Solaris a budu snad konecne
tusit co Sun vlastne dela...
	Ted mi ale napadlo v souvislosti s LaTeXem a Javou, jestli nevite o
nejakem vhodnem editoru na Cecko, Javu a LaTeX - ja jsem doted zapasil s
Glimmerem v1.0.1 (ucit se Emacs se mi nechce, i kdyz by to asi bylo
reseni, ale na to jsem moc linej) ale ten Glimmer se vyznacoval tim, ze
byl velmi pomaly a nestihlal to, co jsem psal. Nevite treba jak jsou na
tom posledni verze Glimmeru, jestli uz se na to da trochu divat a ev. o
nejakem jinem editoru? (Kez by tak portovali wokeni UltraEdit na Linux).
	Mejte se pekne
		Tomas Hlavacek