Wacom A5 Intuos2 USB, XFree 4.1, kernel 2.4.14 (LLLONG)

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Sobota Leden 5 13:07:25 CET 2002

Dne pá 4. leden 2002 13:12 Petr Sebor napsal(a):
> Zdravim,
>
> ne ze bych mel primo tenhle tablet (mam Wacom Graphire),
> ale neco mi na te konfiguraci trochu nesedi -

> mozna strilim uplne od pasu do tmy, ale nemelo by to byt
> poveseno na /dev/input/mouse0 ?

DD,

 ono se to s tim /dev/input/mouse0 ma asi tak, ze tam ty
eventy jsou a lze tak tedy emulovat mysku. Ale problem bude
v nedokonale podpore Intuos2 bud kernelu a nebo v  XFree86
driveru, tipnu si na to druhe, protoze kernel jej rozpozna
spravne :(

						Z.P.