Jak nahradit WNT + Winproxy Linuxem?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Leden 5 12:51:28 CET 2002

On Sat, 5 Jan 2002, Vaclav Hosek wrote:

> nevíte někdo, jak nejlépe nakonfigurovat linux (jaké nainstalovat
> balíčky) pro nahrazení WNT + Winproxy linuxem. Jde mi vlastně o to, aby

Pokud byste nepotreboval aplikacni proxy, tak jadro samo umi "pripojit
celou sit pres jedno vytacene spojeni" - viz howto k iptables (mate-li
jadro 2.4.x, u 2.2.x jde o ipchains).

> computer uměl styk s okolním světem přes vytáčenou linku a přes ISDN, a
> aby zajišťoval HTTP proxy, FTP proxy, MAIL server a přístup k diskusním

http proxy - napriklad squid
ftp proxy - squid umi taky...ale je to diskutabilni
mail server - vsechno co najdete ;) - sendmail, postfix, exim...

--
JiKos.