HPIJS (hpinkjet) PPD soubory + CUPS ??

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Sobota Leden 5 14:20:00 CET 2002

DD,

 zrovna jsem se dokopal k tomu, ze vyzkousim hpijs-1.0.
Protoze jeste nejsou rpm baliky, rozhodl jsem se ubalit si
za pomoci starsiho (0.97) spec souboru z baliku
hpijs-0.97-1.src.rpm.

 Po rpm -i hpijs-0.97-1.src.rpm, se objevil nejen
hpijs0.97.tar.gz ale i hp-ppds-20011105.tar.bz2, ve kterem
jsou PPD soubory tiskaren.

 Protoze jsem tak pred mesicem laboroval s CUPSem, vim,
ze je taky pouziva a chci se zeptat, jestli nekdo netusi
nasledujici vec :

 Kdyz ty PPD soubory sproste vezmu a nakopiruju treba do
/usr/share/cups/model/HP, vezme mi je i  CUPS? Jestli jo,
tak kaslu na hpijs a pouzivam dal CUPS s novymi definicnimi
soubory ... :o)

 To ze se ptam a rovnou to nevyzkousim je dane tim, ze se k
masine s tou HP940C tiskarnou a CUPSem dostanu az na konci
pristiho tydne ...

						Z.P.