TerminalLock, 2xXwindow a indikacni dioda klavesnice

Judy xthovt na seznam.cz
Sobota Leden 5 14:12:13 CET 2002

Dobry den,
  chtel bych se zeptat, zda nekdo nevite

1) jak zablokovat terminal (neco jako obdoba xlock pro x-window). Pripadne jak to same udelat automaticky kdyz se ne nej delsi dobu nic nepise.

2) jak v RH 7.1 cz spustit dalsi x-window (nebo neco takoveho) (aby dva uzivatele soucasne mohli pouzivat X-ka)

3) co a jak nastavit aby pri stisku nejakeho tlacitka (ktere mi prepina klavesnici cz-en) se mi prepinala indikacni dioda Scroll_Lock na klavesnici (chci aby indikovala aktualni klavesnici). (Nyni mam prepinani nastavene na Scroll_Lock-u, ale pri stisku klavesy se mi dioda nerozsvecuje :)

   Predem moc diky za odpoved.

P.S. Doufam ze se nikdo neridi heslem: "Na hloupou otazku hloupa odpoved."