OT: S dialupem opet hure

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Sobota Leden 5 17:22:17 CET 2002

On Sat, Jan 05, 2002 at 06:03:05PM +0100, Zdenek Pizl wrote:

> tech 13 hodin je mimo spicku, ze ? Tak to si to pres den
> moc neuzijete ...
> 					Z.P.

Přes den na to stejně moc nemám čas a když, tak jenom mailuji.
Browsování si nechávám na večer nebo na víkend. V tomto ohledu
mi vyhovuje začátek v 18:00. Noční poštu budu vybírat v 5:30,
abych neměl přes den ty schránky tak zaplněné. Dlouhé maily
rovněž nechám na večer.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal