iptables, ntfs

Pohodar pohoda na seznam.cz
Sobota Leden 5 17:03:40 CET 2002

dekuju.

jeste jeden problemek - je korektni nahrazeni

$IPTABLES -A INPUT -d $INET_IP  -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j
ACCEPT

na toto

$IPTABLES -A INPUT -i $ANYDEV -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT

kde INET_IP je verejna adresa routeru a ANYDEV je eth0 (rozhrani na
internet)
?

Mam totiz dynamicky pridelovanou adresu a vychozi politiku INPUT na DROP
(pocitac neposkytuje zadne sluzby)