ssh ano, scp ne?

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Sobota Leden 5 20:07:08 CET 2002

On 5 Jan 2002, Petr Hodan wrote:

> no, potrebujete scp na dvojkovym protokolu ssh-cka...
>
> scp -o "Protocol 2" localfile user na remote_machine.domain:/home/user

Je mi lito, ale timto to nebude, nebot kdyz jsem mel v /etc/ssh_config
pouze Protocol 1, tak to nejelo vubec. Ted tam mam Protocol 2,1 a vypada
to takto:

cp -o "Protocol 2" n uzivatel na cot:/home/uzivatel
uzivatel na cot's password:
warning: Executing scp1 compatibility.
Executing ssh1 in compatibility mode failed.
lost connection

:(

Jestli to taky muze byt tim, ze na stroji cot muze byt nejake zmrsene ssh,
tak to sdelte - muze to totiz byt lehce pravda. Ale mate me, ze ssh jede
jak ma.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha